Friday 22 December 2017

Komunitas opcja trading


nasze wartości Nasi ludzie Główny wydawca b2b, specjalizujący się w internetowych, interaktywnych społecznościach zawodowych. Sift Media dostarcza oryginalne, markowe treści ponad pół miliona profesjonalistów z dziedziny rachunkowości, IT, HR. oraz szkolenia, marketing i mały biznes. Tworząc wysokiej jakości treści i angażując naszą profesjonalną publiczność w wielu punktach kontaktowych, oferujemy markom b2b wyjątkowe możliwości marketingowe, które zapewniają prawdziwy zwrot z inwestycji. Nasze wartości Wierzymy w tworzenie treści, umożliwianie rozmów i przekształcanie okazji biznesowych, zarówno dla naszych odbiorców biznesowych, jak i dla naszych klientów reklamowych. Koncentrując się na treści i wspierając zaangażowanie społeczności, dążymy do stworzenia zaufanych i unikalnych środowisk dla marek biznesowych i profesjonalistów biznesowych w celu optymalizacji relacji. Nasi ludzie Nasi ludzie są naszym największym atutem i mieliśmy szczęście przyciągnąć niektóre z najlepszych talentów cyfrowych w kraju. Dzięki doświadczonemu zespołowi kierowniczemu, doświadczonym menedżerom kampanii i kont, nagradzanym redaktorom oraz wiodącemu zespołowi ds. Produkcji i technologii dysponujemy strukturą i jakością, która odróżnia nas od innych wydawców. Dowiedz się więcej i poznaj zespół poniżej. Tom Dunkerley Steven Priscott Dyrektor finansowy, Sift Nasza historia Założona przez Andrew Greya, Davida Gilroya i obecnego CEO Ben Healda, Sift miał oferować branżowe usługi informacyjne, które wykorzystywały Internet poprzez integrację tradycyjnych wiadomości i treści internetowych. W kontekście rachunkowości Bensa zdecydowano, że będzie to pierwszy rynek eksploracji, więc w 1997 roku narodziło się AccountingWEB. co. uk. Formuła zadziałała, aw ciągu 12 miesięcy lista obiegowa spadła z 10 do 4.000, a przychody są generowane z reklam w cotygodniowych biuletynach e-mailowych. Obecnie Sift Media dociera do ponad 700 000 zarejestrowanych profesjonalistów i dostarcza ponad 5 milionów wyświetleń stron w swoim portfolio 11 tytułów w Wielkiej Brytanii i USA. Nie tylko kontynuujemy rozwijanie najbardziej lojalnych i zaangażowanych społeczności internetowych, ale także dostarczamy wiodące rozwiązania dla reklamodawców. Aby uzyskać bardziej szczegółową historię, odwiedź naszą witrynę korporacyjną sift. Jeśli chcesz dołączyć do jednego z najbardziej ekscytujących wydawców w Wielkiej Brytanii i wierzysz, że masz pasję i umiejętności, aby stać się cenną częścią zespołu, dlaczego nie sprawdzić naszych aktualnych ofert pracy. Ubezpieczenie Llandlord Ubezpieczenie nieruchomości Wynajem Od momentu, gdy weźmiesz go na , musisz mieć pewność, że chronisz swoją inwestycję za pomocą odpowiedniej okładki właściciela. Prowadzenie wypożyczalni nie jest łatwe, dlatego firma Simply Business pozwala porównywać oferty i kupować online, mając pewność, że jesteś chroniony w najgorszym wypadku. Żadne dwa obiekty wynajmu nie są takie same - ubezpieczało nas ponad 100 000 właścicieli. Właśnie dlatego umożliwiamy Ci stworzenie polityki, która odpowiada Twoim potrzebom, za pomocą prostego formularza online i centrum kontaktowego w Wielkiej Brytanii. Zbuduj swoją polisę ubezpieczeniową wynajmującego Dzięki zespołowi ekspertów, który pomaga ci, szybko i łatwo uzyskujemy ochronę, jakiej potrzebujesz, niezależnie od tego, czy szukasz ubezpieczenia od wykupu do wynajęcia, czy od wynajmu nieruchomości komercyjnych. Dostosuj swój profil, wybierając spośród wielu ofert ubezpieczeń na wynajem nieruchomości, w tym ubezpieczenia budynków. zawartość ubezpieczenia. odpowiedzialność właściciela nieruchomości. utratę czynszu i alternatywne zakwaterowanie. aby upewnić się, że pozostajesz w granicach prawa. Potrzebujesz pomocy Jeśli nie masz pewności, jakiego rodzaju ubezpieczenie wynajmującego potrzebujesz. lub jakie masz opcje, zajrzyj do często zadawanych pytań lub zadzwoń na naszą bezpośrednią linię, aby porozmawiać z naszymi wewnętrznymi specjalistami. Jeśli jesteś gotowy, kliknij przycisk poniżej, aby rozpocząć. Ubezpieczenie właściciela obejmuje Co to jest ubezpieczenie właściciela Wynajmujące mieszkanie chroni przed stratami finansowymi poniesionymi w związku z bieżącą działalnością wynajmu. Różni się od standardowego ubezpieczenia domu tym, że jest bardziej specyficzny, z okładkami zaprojektowanymi wyłącznie w celu ochrony wynajmowanej nieruchomości i lokatorów, przed unikatowym ryzykiem. Nasz konsultant Massimo przeprowadzi cię przez podstawowe zasady dobrego właściciela. Jaki rodzaj ubezpieczenia właściciela jest mi potrzebny? Twoje zasady mogą się różnić w zależności od Twoich konkretnych potrzeb. Na przykład ubezpieczenie budynków będzie miało kluczowe znaczenie dla niektórych osób, ale dla osób, które nie są właścicielami całego budynku, może się okazać, że ubezpieczenie sprzętu i wyposażenia jest bardziej odpowiednie. Najlepszym rozwiązaniem jest stworzenie odpowiedniej dla siebie polityki. Możesz dostosować swoją politykę do swoich indywidualnych potrzeb, włączając ubezpieczenia takie jak: Co obejmuje ubezpieczenie właściciela Wynajmujący Wynajmujący może pokryć budynek lub jego zawartość. W odróżnieniu od tradycyjnych ubezpieczeń mieszkaniowych, obejmuje również wynajem nieruchomości. Może ochronić cię przed uszkodzeniem najemcy lub odwiedzającego podczas pobytu w twoim lokalu oraz najemców lokali, jeśli twoje miejsce stanie się nieodpowiednie do zamieszkania. Standardowa polisa ubezpieczeniowa właściciela zwykle obejmuje takie zagrożenia, jak: pożar i błyskawica, burza i inne warunki pogodowe uszkodzenie wycieku wody (np. przecieki spowodowane przez zamarznięte i pęknięte rury) utrata odmierzanego trzęsienia ziemi trzęsienia ziemi eksplozje osiadanie śladu dostęp amp (np. jakiekolwiek uszkodzenie zrobione, aby zlokalizować wyciek, takie jak usunięcie desek ściennych lub desek podłogowych, aby uzyskać dostęp do hydrauliki) kradzieży złośliwe uszkodzenia Wandalizm Ubezpieczenie właściciela jest wymagane prawem Mimo że ubezpieczenie właściciela nie jest wymagane prawem, tradycyjna polisa ubezpieczeniowa nie pokrywa kosztów wynajmu. Ponadto, jeśli masz hipotekę na swojej nieruchomości, bardzo prawdopodobne jest, że Twój pożyczkodawca będzie wymagał, abyś został objęty ubezpieczeniem wynajmującego, zanim będziesz mógł nająć lokatorów. Ponadto, jeśli zatrudniacie jakąś osobę, jest to zwykle wymóg prawny posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności pracodawcy. więc upewnij się, że dodasz go do swojej polityki. Porównaj wyceny ubezpieczenia właściciela nieruchomości Dobrze poprowadzi Cię krok po kroku przez proces i wyjaśni wszelkie warunki, których możesz nie rozumieć. Po wypełnieniu formularza ofertowego dobrze zwróć oferty, które odpowiadają Twoim potrzebom z naszego panelu ekspertów ubezpieczycieli. Dobrze wyświetlaj swoje oferty w tabeli, dzięki czemu możesz z łatwością porównać ceny i oferowaną osłonę. Stąd możesz zobaczyć więcej szczegółów na temat cytatów, a następnie wybrać i kupić odpowiednie zasady dla Ciebie. Sprawdź szczegóły ubezpieczenia twojego właściciela Bardzo ważne jest, abyś zrozumiał, czego potrzebujesz ze swojego ubezpieczenia. Skorzystaj z poniższych punktów, aby zacząć myśleć. Jeśli zatrudniasz ludzi, nawet we własnym domu, jesteś prawnie zobowiązany do wykupienia ubezpieczenia od odpowiedzialności pracodawcy. Niewykonanie tej czynności może doprowadzić do poważnej kary Upewnij się, że czytasz i rozumiesz wszelkie wyjątki od zasad. Firma Simply Business oferuje możliwość pełnego zapoznania się z dokumentami polisy przed zakupem. Pamiętaj, że konwencjonalne polisy ubezpieczeniowe nie obejmują nieruchomości na wynajem. Powinieneś podać koszt przebudowy swojej nieruchomości, a nie jej wartość rynkową, przy zakupie budynków ubezpieczenie. Dlaczego po prostu biznes Jesteśmy największym dostawcą ubezpieczeń biznesowych w Wielkiej Brytanii Wszystkie uregulowane roszczenia są wypłacane w ciągu 24 godzin 910 ocen, powiedzmy, że były dobre lub doskonałe 400 000 klientów (i liczą) Roszczenia są obsługiwane przez wielokrotnie nagradzany zespół Porównanie wyceny dostępne od wielu ubezpieczycieli Prowadzimy rzeczy od eksperckie centrum kontaktowe z siedzibą w Wielkiej Brytanii Wszystko to plus ekspercki wgląd i połączenia w naszym Centrum Wiedzy. pełna porad, artykułów, filmów wideo i podcastów, które pomogą Ci zarządzać wynajmem. Zemsta origami Jednorożca: Siedem zasad transmedialnej opowiadania historii (cóż, dwie właściwie pięć w piątek) Przez następne dwa tygodnie będziemy walczyć z internetowych wersji sesji, które gościliśmy podczas ostatniej konferencji Futures of Entertainment 4, która odbyła się w zeszłym miesiącu na MIT. (patrz poniedziałek8217s post na sesję na temat dyrektora ds. kultury w Grant McCracken8217). Wiele sesji konferencyjnych koncentrowało się wokół koncepcji rozrywki transmedialnej. Zespół poprosił mnie o przedstawienie na konferencji wstępnych uwag, które zaktualizowały moje własne myślenie o transmediach i wprowadziły podstawowe słownictwo, które może być przewodnikiem dyskusji. Moje uwagi w dużej mierze spłynęły z mankietu w odpowiedzi na slajdy punktów mocy, ale staram się tutaj uchwycić kluczowe koncepcje na piśmie po raz pierwszy. Możesz oglądać nagranie aktualnej prezentacji tutaj i przeczytać wraz z tym tekstem. Wiele z tych pomysłów zostało poinformowanych podczas dyskusji, które trwały cały semestr w ramach mojej Transmedia Storytelling and Entertainment na University of Southern California. Zemsta Oragami Jednorożca: Siedem podstawowych koncepcji Transmedia Storytelling Projektant gier elektronicznych Arts Neil Young mówi o 8220 zrozumieniu pojęć.8221 Podaje przykład cięcia Ostrza Runnera reżysera. gdzie dodanie małego segmentu pokazującego, że Deckard odkrywający jednorożca origami zaprosiło widzów do pytania, czy Deckard może być replikantem: 8220 To zmienia całą twoją percepcję filmu, twoją percepcję zakończenia8230. Wyzwaniem dla nas, szczególnie w przypadku Władcy Pierścieni, jest to, w jaki sposób dostarczamy tę jedną informację, która sprawia, że ​​patrzysz na filmy inaczej 8221 8212 Henry Jenkins, Kultura konwergencji: gdzie stare i nowe media zderzają się (2006). Po raz pierwszy przedstawiłem moją koncepcję opowiadania transmedialnego w mojej kolumnie Przegląd technologii w 2003 r. I opracowałem ją w 8220Search for the Oragami Unicorn: The Matrix and Transmedia Storytelling 8221 rozdział w kulturze konwergencji. Dla mnie origami jednorożec pozostał symbolem głównych zasad kształtujących moje rozumienie transmedialnego opowiadania, rodzajem patrona tego, co wyłoniło się jako rosnąca namiętna i zmotywowana społeczność artystów, gawędziarzy, marek, projektantów gier i krytyków, dla których Transmedia wyłoniło się jako przyczyna napędzająca ich twórcze i intelektualne życie. Wszyscy mamy nieco inne definicje storytellingu transmedialnego i rzeczywiście, zgadzamy się nawet na ten sam termin 8211 z Frankiem Roseem mówiącym o 8220 Deep Media8221 i Christy Dena o 8220 Cross-mediach. 8221 Jak to ujął Frank, ten sam słoń, różni ślepi ludzie . Wszyscy staramy się uchwycić znaczącą zmianę w podstawowej logice rozrywki komercyjnej, która ma zarówno potencjał komercyjny, jak i estetyczny, który wciąż próbujemy zrozumieć, która ma związek z interakcją między różnymi systemami medialnymi i platformami dostarczania (i oczywiście różne grupy odbiorców mediów i sposoby zaangażowania). Bez względu na to, jak to nazwiemy, rozrywka transmedialna jest coraz bardziej widoczna w naszych rozmowach na temat tego, jak media działają w erze cyfrowej 8211 z najnowszych książek (takich jak Jonathan Gray8217s Show Sprzedawane osobno: Oferty, spoilery i inne Media Paratexts i Chuck Tryon8217 ponownie odkrywają kino: filmy w dobie konwergencji mediów) do dedykowanych stron internetowych (takich jak Narrative Design Exploratorium, które prowadzi wielką serię wywiadów z projektantami transmedialnymi i gawędziarzami) oraz strony internetowe tworzone przez producentów transmedialnych, takie jak Jeff Gomez. wyjaśnić koncepcję swoim klientom. Widzimy starszych mężów stanu z wielu dyscyplin 8211 z Davida Bordwella w badaniach filmowych dla Dona Normana w badaniach nad wzornictwem 8211, które ważą estetykę i projekt transmedialnych doświadczeń. Cały ten napływ nowych zainteresowań zachęca nas do wycofania się i określenia podstawowych zasad, które mogą wpłynąć na nasz rozwój lub analizę narracji transmedialnej oraz zrewidować niektóre z naszych wcześniejszych sformułowań na ten temat. Sześć lat temu fani i krytycy byli zszokowani ideą transmediów, gdy po raz pierwszy natknęli się na to, co bracia Wachowski robili wokół Matrixa. Teraz jest niemal transmediowe oczekiwanie, jak miało to miejsce, gdy fani Flash Forward skarżyli się niedawno, ponieważ serial wprowadził Url na antenie, a następnie zapewnił zubożałe rozszerzenia fanom, którzy wyśledzili łącze. Czy osiągnęliśmy punkt, w którym medialne franczyzy zostaną ocenione surowo, jeśli nie podtrzymują naszego głodu treści transmedialnych. Zacznijmy od następującej definicji opowiadań transmedialnych jako zasady działania: 8220 Opowiadanie transmediowe przedstawia proces, w którym integralne elementy fikcji systematycznie rozpraszają się na wielu kanałach dostarczania w celu stworzenia jednolitej i skoordynowanej rozrywki. Idealnie, każdy środek ma swój unikalny wkład w rozwój opowieści. 8221 Niektóre z tych, które tu powiem, komplikują tę koncepcję 8220 zunifikowanego i skoordynowanego doświadczenia rozrywkowego, 8221, ponieważ uwzględniamy nieautoryzowane, oddolne rozszerzenie tekstu o fanów lub zastanowić się nad tym, w jaki sposób franczyzy mogą cenić różnorodność nad spójnością w eksploracji fikcyjnych światów. Powinniśmy mieć jasność, że narracja reprezentuje po prostu jeden rodzaj transmedialnej logiki, która kształtuje współczesny świat rozrywki. Możemy określić wiele innych 8211, w tym branding, spektakl, wydajność, gry, być może inne 8211, które mogą działać niezależnie lub mogą być połączone w ramach dowolnej rozrywki. Podczas konferencji Nancy Baym poprosiła nas, abyśmy zastanowili się, kiedy i jak muzyka przeszła transmedia. Staraliśmy się wymyślić przykłady 8211, które wszyscy natychmiast włączyli ARG stworzone wokół Nine Inch Nails. Zaproponowałem Tatoo komiksowe, w którym artyści i pisarze wykorzystali piosenki Tori Amos jako inspirację. Pytanie wygląda jednak inaczej, jeśli pytamy o wydajność transmediów, ponieważ większość współczesnych artystów muzycznych gra w wielu mediach 8211 minimalnie na żywo i nagrywanych wykonaniach, ale także wideo i serwisy społecznościowe oraz twitter i8230 Możemy również wprowadzić rozróżnienie pomiędzy opowiadaniem transmediów a marki transmedia, choć mogą być również ściśle ze sobą powiązane. Tak więc możemy zobaczyć coś w stylu Dark Lord: The Rise of Darth Vader jako przedłużenie narracji transmedialnej, która wyrosła wokół Gwiezdnych wojen, ponieważ dostarcza ona historii i wglądów w główną postać w tej sadze. (Dzięki Geoffrey Long za ten przykład) Dla porównania, płatki śniadaniowe Gwiezdne Wojny mogą wzmocnić markę franczyzy, ale mogą mieć ograniczony wkład w zrozumienie narracji lub świata tej historii. Pomysł, że Szturmowi Troopers mogą być wykonane z cukrowych słodkich kawałków marshmellowskich, raczej zaprzecza, niż wzmacnia ciągłość i spójność fikcyjnego świata, który tworzył George Lucas. Gdzie to pozostawia postacie z Gwiezdnych wojen? Cóż, reprezentują one zasoby, w których gracze mogą poszerzyć swoje zrozumienie fikcyjnego świata poprzez swoją grę. W minimalnym stopniu wzmacniają grę transmedialną, ale w miarę jak spójne opowieści pojawiają się w tej grze, mogą także przyczyniać się do rozwoju transmedialnej historii. I rzeczywiście, pisarze tacy jak Will Brooker i Jonathon Grey przedstawili przekonujące argumenty za specyficznymi sposobami, w jakie te zabawki rozszerzyły lub przekształciły narrację transmedialną, dodając np. Do mistyki wokół Boba Fetta. Podczas gdy dokonujemy rozróżnień, musimy rozróżnić między adaptacją, która odtwarza oryginalną narrację z minimalnymi zmianami w nowe medium i jest zasadniczo zbędna w stosunku do pierwotnej pracy, a rozszerzeniem, które rozszerza nasze zrozumienie oryginału poprzez wprowadzenie nowych elementów do fikcja. Oczywiście jest to kwestia stopnia 8211, ponieważ każda dobra adaptacja przyczynia się do nowego wglądu w nasze rozumienie pracy i wprowadza dodatki lub pominięcia, które zmieniają historię w znaczący sposób. Ale myślę, że możemy zgodzić się, że Lawrence Olivier8217s Hamlet jest adaptacją, podczas gdy Tom Stoppard8217s Rosencranz 038 Guildenstern Are Dead rozszerza oryginalną narrację Shakespeare8217 poprzez refocalizację wokół drugorzędnych postaci z gry. Moje własne wczesne pisanie o transmediach mogło nadmiernie podkreślić 8220newness8221 tych wydarzeń, podekscytowanych, gdy zobaczyłem, w jaki sposób media cyfrowe rozszerzają potencjał firm zajmujących się rozrywką do dostarczania treści związanych z ich franczyzami. Jednak Derrick Johnson przedstawił mocne argumenty, że obecny moment transmediowy musi być zrozumiany w związku ze znacznie dłuższą historią różnych strategii budowania i rozwijania franczyzy medialnej. Rzeczywiście, kiedy każdego ranka udajeję się na Uniwersytet Południowej Kalifornii, aby uczyć, otrzymałem mocne przypomnienie tych wcześniejszych etapów ewolucji rozrywki transmedialnej w postaci gigantycznego posągu Felixa Kota, który siedział na szczycie lokalnego dealera samochodowego. od lat dwudziestych i stał się ulubionym miejscem w Los Angeles. Felix, jak Donald Crafton, pokazał nam, że jesteśmy transmedialną osobowością, której wyczyny przeniosły się przez animowany ekran i komiksy, by stać się przedmiotem zainteresowania muzyki popularnej i merchandisingu, i był jedną z pierwszych osobowości, które można było oglądać w sieci amerykańskiej telewizji. Możemy dobrze odróżnić Felixa jako postać, która jest wydobywana z dowolnego kontekstu narracji (biorąc pod uwagę, że każda z jego kreskówek jest zamknięta i epizodyczna) w przeciwieństwie do nowoczesnej postaci transmedialnej, która nosi ze sobą oś czasu i świat przedstawiony na 8220mother statek, 8221 podstawową pracę, która zakotwicza franczyzy. Gdy przejdę przez tę argumentację, połączę transmedia z wcześniejszymi praktykami historycznymi, próbując zidentyfikować podobieństwa i różnice po drodze. 1. Rozprzestrzenianie a rozwią - zywanie W ubiegłym roku na konferencji Futures of Entertainment rozwinęliśmy koncepcję 8220spreadability8221, która jest centralnym tematem mojej kolejnej książki, która jest obecnie pisana z Samem Fordem i Joshua Green. Rozprzestrzenianie się odnosi się do zdolności społeczeństwa do aktywnego angażowania się w obieg treści medialnych za pośrednictwem sieci społecznościowych, a także w procesie rozszerzania wartości ekonomicznej i wartości kulturalnej. Pisząc w odpowiedzi na tę argumentację, Jason Mittell zaproponował zasadę przeciwstawienia, którą nazwał 8220drillability8221, która ma jakiś bliski związek z koncepcją 8220additive understanding8221 autorstwa Neila Younga. Warto przytoczyć tutaj dyskusję na temat zdolności do rozładowywania: 8220 Być może potrzebujemy innej metafory, aby opisać zaangażowanie widza ze złożonością narracji. Moglibyśmy myśleć o takich programach, które można naśladować, a nie rozkładać. Zachęcają one do trybu sądowego fandomu, który zachęca widzów do głębszego kopania, sondowania pod powierzchnią, aby zrozumieć klarowność sotry i jej opowiadanie. Takie programy tworzą magnesy do angażowania, przyciągają widzów do opowieści i zachęcają ich do drążenia w dół, aby odkryć więcej8230. Opozycji między dającą się rozsiewać a drążonymi nie należy uważać za hierarchię, ale raczej za przeciwstawne wektory kulturowego zaangażowania. Rozprzestrzenione media zachęcają do poziomych zmarszczek, gromadząc gałki oczne, niekoniecznie zachęcając do dłuższego zaangażowania. Pożywne media zazwyczaj angażują o wiele mniej ludzi, ale zajmują więcej czasu i energii w pionowym zejściu w złożoność tekstu. 8221 Kluczowa fraza tutaj może być 8220 koniecznie8221 odkąd zauważyliśmy, że pomoc w rozpowszechnianiu wiadomości może mieć kluczowe znaczenie dla zwiększenia zaangażowania widza i może zachęcić do dalszego uczestnictwa 8211, jak widzieliśmy w ciągu ostatnich kilku tygodni, kiedy wydanie albumu Susan Boyle8217, ponad sześć miesięcy po krążeniu z udziałem jej oryginalnego wideo, spowodowało w tym roku przerwę w sprzedaży, zatapiając się o coś od siedmiu do jednego wydanie albumu przez zwycięzcę American Idol, Adama Lamberta. Mittell zaprasza nas jednak do myślenia o świecie, w którym wielu z nas nieustannie poszukuje franczyz, które nas interesują, i sięgają głębiej, gdy znajdziemy fikcję, która oddaje naszą wyobraźnię. Oba potencjały mogą być wbudowane w tę samą franczyzę transmedialną, ale reprezentują, jak sugeruje, różne wymiary tego doświadczenia, i mogą zdarzyć się przypadki, w których franczyza utrzymuje rozlewność bez oferowania jakiejkolwiek rzeczywistej głębi, aby wiercić lub oferować głębię i złożoność bez oferując silne zachęty do przekazywania go za pośrednictwem naszych sieci społecznościowych. Potrzeba więcej pracy, aby w pełni zrozumieć wzajemne oddziaływanie pomiędzy tymi dwoma impulsami, które kształtują obecne rozrywki. 2. Ciągłość a mnogość Wspomniałem wcześniej, że niektóre z moich ostatnich przemyśleń na temat transmediów zaczynają podważać ideę 8220 zuniwersyfikowanego doświadczenia8221, które jest 8220systematycznie8221 opracowane w wielu tekstach. Z pewnością jest tak, że wiele franszyz transmedialnych rzeczywiście stara się zbudować bardzo silne poczucie 8220continuity8221, co przyczynia się do naszego uznania dla 8220coherence8221 i 8220plausibility8221 ich fikcyjnych światów i że wielu hardcore fanów postrzega ten rodzaj 8220continuity8221 jako prawdziwą wypłatę za ich inwestowanie czasu i energii w zbieranie rozproszonych bitów i łączenie ich w znaczącą całość. Widzimy rozbudowane ciągłości opracowane wokół superbohaterów DC i Marvela, jako szczególny bogaty przykład struktur 8220continuity8221, preferowanych przez najbardziej oddanych fanów rozrywki transmedialnej. Jeśli jednak użyjemy tych wydawców komiksów jako punktu wyjścia, zobaczymy, że wykraczają one poza ciągłość w nowszych przedsięwzięciach wydawniczych, które opierają się na tym, co opisałem w moim wkładzie do Trzeciej Osoby jako logikę 8220multiplicity.8221 Tak więc, na przykład, widzimy Spider-Mana jako część ciągłości głównego nurtu wszechświata Marvela, ale on również istnieje w równoległej ciągłości oferowanej przez serię Ultimate Spider-Man, i widzimy szereg wyraźnie oddzielnych mini-franczyz, takich jak Pająk - Man India (co ustawia historię w Mumbai) lub S pider-Man Loves Mary Jane (który jest samodzielnym serialem komediowym dla młodych czytelniczek). I rzeczywiście, niektóre z tych eksperymentów 8211 Spider-Man India. seria DC 82 Elseworlds używa wielokrotności 8211 możliwości alternatywnych wersji postaci lub równoległych wersji wszechświata opowieści 8211 jako alternatywnego zestawu nagród za nasze opanowanie nad materiałem źródłowym. Wielokrotność pozwala fanom cieszyć się alternatywnymi retellingami, widzeniem postaci i wydarzeń ze świeżych perspektyw, a wydawcy komiksów ufają swoim fanom, aby nie tylko dopasowywali elementy do siebie, ale także do której wersji danej pracy pasują. Możemy to porównać z żmudnym procesem, jaki producenci musieli przejść, aby uruchomić ostatni film Star Trek, pokazując nam, że rzeczywiście ma on miejsce w tym samym wszechświecie co oryginał i jest częścią pierwotnej ciągłości, ale ciągłość musi zmienić, aby ustąpić miejsca nowym wykonawcom i ich wersjom postaci. Ta przyjemność w wielości nie ogranicza się do komiksu, jak sugeruje to ostatnio tendencja do wykonywania prac w domenie publicznej, zwłaszcza klasyków literackich, i łączenie ich z bardziej współczesnymi gatunkami 8211, takimi jak Pride i Predjudice oraz Zombies. Rozważna i romantyczna oraz morskie potwory. lub Małe Kobiety i Wilkołaki. Koncepcja mnogości toruje nam drogę do myślenia o fanotyce i innych formach oddolnej ekspresji jako części tej samej logiki transmedia 8211 nieautoryzowanych rozszerzeń 8220mother statku8221, które jednak mogą zwiększyć zaangażowanie fanów i poszerzyć naszą wiedzę o oryginale. W przypadku tych franczyz, w których istnieje silne pragnienie policjowania i zachowania ciągłości, fanowskie fantazje mogą być doświadczane przez producentów jako zagrożenie, coś, co może zakłócić spójność ich rozwijającej się historii, ale gdy przyjmujemy logikę wielości, stają się one po prostu wersja wśród wielu, która może zaoferować nam ciekawy wgląd w to, kim są te postacie i co motywuje ich zachowanie. W mojej klasie i na konferencji ta koncepcja wielości została potraktowana jako wyzwalająca, pozwalająca nam wyobrazić sobie alternatywne konfiguracje transmedialności i zmniejszając niepokój związany z zapewnieniem, że każdy szczegół jest 8220right8221 podczas współpracy na różnych platformach medialnych. Moim kluczowym punktem jest jednak to, że potrzebna jest wyraźna sygnalizacja tego, czy wprowadzacie multiplikację w ramach franczyzy, a także spójność w ramach danej 8220 alternatywnej wersji 8221 centralnej fabuły. ABY BYĆ KONTYNUOWANE Transmedia jest headbender podejściem do podjęcia powieści, ale spójrz na bardzo ekscytującego autora Lauren Beukes (Angry Robot uruchamia swój najnowszy, ZooCityin w Wielkiej Brytanii we wrześniu) 8211 she8217s zatrudnionych transmedialnych opowiadanie w formie soundtracks , gra, ręcznie robione zabawki i sztuka, które odciągają historię od stron i do prawdziwego świata. Będzie jeszcze wiele do zrobienia, ale to jedyny przypadek, jaki zastosowała w nowej powieści bez hollywoodzkiego budżetu. A także polecam lekturę interesującej książki Roberta Prattena dostępnej w darmowym pliku PDF 8211 Pierwsze kroki w Transmedial Storytelling pisanie t. coTFr3jPq Postacie i 8216brand8217 są utrzymywane przy życiu w naszej wyobraźni, gdy twój syn je zboża Spiderman8217. To ciągłe merchandising. Jeśli jesteś naprawdę ambitny, grzywa może być lepiej zdefiniowana za pomocą zagłębienia zlewu, a nie tylko nieco pochylona. Zazwyczaj używam wersji zlewozmywakowej, chyba że I8217m używa naprawdę dużego papieru. Miałem obsesję na punkcie moich darmowych filmów porno, młodsze siostry, życie seksualne przez prawie dwa lata, kiedy w końcu znalazłem odwagę i mobilne porno środki, aby wziąć w tym udział. W rzeczywistości moja obsesja prawdopodobnie rozwijała się już dość dawno temu, gdy nie zauważyłem tego darmowego filmu porno. moja nastoletnia, nieprzytomna, przybierając postać rozwijającego się ciała, rozkwitających piersi, feromonów i od samego początku swojego pubu, Louisa Vuittona, znanych na całym świecie marek, ale także do rozważenia. Do tej repliki Louis Vuitton, replika Louis Vuitton Handbags bezwzględny comw NPK8217s wysokiej jakości i projektowania mody, ale także dodał popularne torby na sprzedaż. Istnieje również wiele kopii repliki torebki Louis Vuitton do sprzedaży na rynku, więc jeśli zdecydujesz się nie zwracać uwagi na bagaż. Ponadto, wszystkie te torebki Louis Vuitton, również użyte w tym samym materiale, zaprojektowane przez repliki Louis Vuitton tych protekcjonalnych i dużych worków. Krótko mówiąc, wszystkie te torebki Louis Vuitton repliki, aby dostarczyć repliki torebki Louis Vuitton i tak dalej. Mówiąc o torebkach Louis Vuitton, ludzie wiedzą, rozmawiają i tylko te kobiety, które wykorzystują to bogactwo drogich toreb. W zimie mówi się, że praca z bagażami Louis Vuitton i torebkami Louis Vuitton w tych miastach na rynku bardzo dobrze. Zmniejszają one negatywny wpływ na środowisko i są dla Ciebie lepsze. Drogie, mówisz Wellyes. W takim razie lubisz, jak ludzie robią w wielu krajach i używają mięsa jako przyprawy, a nie sprawiają, że staje się to główną rolą w twoich potrawach. Mięso nie ma nic przeciwko, obiecuję. cheap nfl jerseys Ten motyw służy do edukacji ludzi w ich codziennym życiu, dzięki ludziom takim jak Ty mamy więcej wiedzy na temat tego ważnego zagadnienia. Ciekawe informacje. Prawdy Plus wrażliwość, specyfika i wszystko, co jest godne, aby ujawnić o przewidywalnych wartościach Temat ten służy edukować ludzi w ich codziennym życiu, dzięki ludziom takim jak ty mamy więcej wiedzy na ten temat. Wskazuję to. konsumenci pozwalają na wiele znajomości tej kwestii, a także obfitują w wiele pasji. użytkownicy końcowi Strony internetowe poświęcone planowaniu weselne, które znają sztuczki, Aby zachęcić ludzi do tego, najprawdopodobniej nie mają odpowiedzi. Masz teraz kompilację, która nigdy nie jest zbyt krzykliwa, ale skomentuj jako ciepłe lub gorące środowisko, w którym jesteś powiedzenie. świetna pozycja. ta część jest godna pochwały8221 Powinniśmy wyjaśnić, że narracja reprezentuje po prostu jeden rodzaj transmedialnej logiki, która kształtuje współczesny świat rozrywki. Możemy zidentyfikować wiele innych elementów, w tym branding, spektakl, wydajność, gry, być może inne. Jesteś taki fajny. Nie sądzę, żebym już kiedyś się czegoś takiego nauczył. Tak dobrze jest znaleźć kogoś o wyjątkowych pomysłach na ten temat. naprawdę dziękuję za to. ta strona internetowa jest czymś, co jest potrzebne w sieci, kimś z nieco oryginalnością. pomocna praca przynosząc coś nowego do internetu Cześć Tam Ktoś z mojej grupy Myspace podzielił się tą stroną z nami, więc przyszedłem, aby rzucić okiem. Im zdecydowanie kocham informacje. Im zakładki i będzie tweetować to do moich obserwatorów Znakomity blog i wspaniały styl i design. Można ogólnie uznać, że Brought rosną światła będzie naprawdę dobrze nadaje się do roślin w pomieszczeniach. LED Grow Lights i LED Grow Light Sou Brasileiro mais tenho que te fa sexshop mais coisa: curto muito seu blog Każdy z nich zasługuje na wakacje. Po stresującym miesiącu lub roku, przez który przeszliśmy, musimy odpocząć przez chwilę i dać sobie pełną przerwę. Patria Johnson mówi: unikalne pomysły, że ta strona internetowa jest potrzebna w sieci, tak jak w przypadku samochodu chicago używane części najbardziej bezwzględne do kupienia, jeśli tego potrzebujesz. Szczerze mówiąc, jeśli Jane Austin miałaby nad tym kontrolę, to nie ma poczucia humoru i szczerze mówiąc , Śmieję się w jej pryszczatej twarzy. Tak jak ja śmiejąc się z ciebie, tyłek w błoto, który nie potrafi się śmiać. Rey Calantaol mówi: MikiPro Ltd specjalizuje się w sprzęcie IT Ex-Demo i Ex-Lease. Dostarczamy, instalujemy i obsługujemy prawie cały sprzęt IT. Bez romansu, błagam o twoje wybaczenie Twoje potrzeby IT są po to, aby Cię pochwalić. Jeśli szukasz na miejscu naprawy sprzętu i oprogramowania na miejscu, serwery nowo znalezionego lub odnoszącego sukcesy przetargu, główne części kelnerskie, wsparcie dla kelnerów, kolejne laptopy i komputery stacjonarne, lub tylko te minutowe kopie zapasowe danych i bezpieczeństwo będziemy w stanie być wprowadzonym do twoich potrzeb. Odwiedź nasze miejsce i poznaj wiele więcej na rzecz Miki pro. Serwery Rosalie Calantaol mówi: Naprawdę doceniam ten artykuł i jest to bardzo zrozumiałe dla czytelników. Aby dowiedzieć się więcej o samouczku programowania, odwiedź tutaj programista php. Rebecca Smith mówi: Jednak koncepcja wielości została doświadczona jako wyzwalająca i zwiększająca zaangażowanie fanów i poszerzająca naszą wiedzę o oryginale. Możemy zobaczyć rozbudowane ciągłości rozwinięte wokół. To jest jak centrum konsultantów IT, które sprawiają, że konsument rozwijał swoje zrozumienie. wsparcie komputerowe los angeles Bardzo pomocne dziękuję, nie ma wątpliwości, że twoi zwolennicy chcieliby znacznie lepszej afrika mangosu pisanych artykułów, takich jak to utrzymanie doskonałego work. ttne syna klavis panax nanomatik orjin krem ​​Lacey Prestia mówi: byłem zaintrygowany twoim szczegółowym wpisem. Zintegrowaliście tak cenne informacje z artykułem, a także sformułowaliście je w zachwycający sposób. Przewiduję zbliżające się posty i radzę regularnie aktualizować. Jest wielu, którzy często odwiedzają. Dziękuję bardzo za twoją wspaniałą stronę, to jest to, co sprawia, że ​​nie śpię przez cały dzień. Szukałem twojej witryny po tym, jak odesłałem ją do znajomego i byłem zachwycony, gdy udało mi się ją znaleźć po pewnym czasie. Będąc wymagającym blogerem, cieszę się, że inni podejmują inicjatywę i przyczyniają się do rozwoju społeczności. Chciałbym wypowiedzieć się, aby wyrazić moje uznanie dla Waszego stanowiska, ponieważ jest to bardzo trudne, a wielu blogerów nie docenia, na co zasługują. Jestem pewna, że ​​znowu opowiem i wyślę kilku moich przyjaciół. Muhammad Tariq Muhammad Akram mówi: wspaniały punkt widzenia. byłoby naprawdę niesamowicie, gdyby było więcej takich blogów. wielu blogów opowiadających o nicości pływających po sieci. niech kupi watson

No comments:

Post a Comment