Tuesday 14 November 2017

Forex trading vs poker


Poker vs Trading Dołączył czerwiec 2006 Status: Daj mi swoje cholerne pieniądze 2,180 Posty Niewidoczne Odkąd widziałem pokerowe turnieje w telewizji kilka miesięcy temu, postanowiłem nauczyć się gry. Okazuje się, że naprawdę mi się to podoba. Poker jest bardzo podobny do handlu i uważam, że jest to najlepsze szkolenie dla handlu. To jest to, czego nauczyłem się dotychczas w pokerze (pochodzi od faceta, który nie wiedział, co to jest full house). Większość wygranych pochodzi z gry w bardzo niewielu wybranych rozdaniach. Kiedy zaczynałem, zacząłem grać każdą ręką, myśląc, że blindy nie zaszkodzą zbyt wiele. Ale kiedy gram, zdaję sobie sprawę, że gra tight oznacza, że ​​będziesz spasować częściej, ale co ważniejsze, nie stracisz pieniędzy grając każdy zakład. Nie zdawałem sobie sprawy z tego, ile pieniędzy straciłem po prostu na małe zakłady. THese sumują się, więc najlepiej jak potrafisz grać w ręce premium (na razie). Poker dotyczy prawdopodobieństw i umiejętności. Szczęście to mały wpływ. Silna ręka startowa może stracić przewagę, gdy zobaczysz flopa. To dlatego wciąż widzisz te same twarze przy stołach finałowych, mimo że wszyscy znają zasady i dobre ręce startowe. Jego umiejętności, nawet jeśli masz do czynienia z przypadkowymi rękami, wciąż uczę się psychologicznego aspektu pokera, jak na przykład wiedzieć, kiedy blefować i jak czytać karty innych ludzi. Więc jak to przekłada się na mój handel Po obejrzeniu wykresów przez ostatnie 3,5 roku, wiem, że dobre transakcje działają szybko. Te transakcje są jak moje dobre ręce, z którymi powinienem być agresywny. Ale nigdy nie wiesz, jak rozdanie rozwinie się po wejściu (flop). Więc musisz grać w handlu, ale gotów się zamknąć - nawet jeśli handel jest kieszenią Jakością. Widzę, że ludzie wchodzą all in z dobrymi początkowymi rękami, ale wiesz, że pokonują, gdy patrzą na karty wspólne. Mam również BARDZO ścisłe zarządzanie ryzykiem. Zostaję zatrzymany bardzo podobnie jak wiele rąk, które składam podczas gry w pokera. Ale kiedy moje zawody idą po mojej myśli, moi zwycięzcy są 5 razy przegrani. Ale myślę, że ludzie chcą mieć rację częściej niż wygrać w końcu. To samo w obu światach. To frustrujące na początku, aby zwolnić się z tych transakcji tak szybko, zwłaszcza gdy te transakcje kończą się. To trochę jak składanie ręki, ale po karcie rzeki, okazało się, że miałbyś pełny dom. Poker nauczył mnie grać dalej, ponieważ jeśli trzymam się tych złych rąk, stracę na dłuższą metę, mimo że mogę wygrywać z nimi od czasu do czasu. Nie jestem pewien, jak psychologia gra w handlu, tak jak to się dzieje w pokerze, ponieważ znacznie trudniej jest ocenić inne pozycje handlowców, szczególnie na rynku forex. Ale do tej pory tylko handlowanie tak, jak gram w pokera, opłaca się. Handluję więc mogę odebrać twoje pieniądze Dołączył Jan 2009 Status: Członek 92 Posty Myślałem o tym samym przez dłuższą chwilę. takie rzeczy jak składanie, gdy znasz swój beat. Twoim zadaniem jako gracza nie jest ochrona twoich pieniędzy w puli, ale pieniędzy, które zostawiłeś przed sobą. ALE jeśli grasz w pokera, stracisz w końcu. Lepszą analogią jest granie na rynku, takim jak CHESS, przewidywanie następnego ruchu w oparciu o to, jak poruszają się Twoi przeciwnicy. najlepsi gracze grają w regularne wzorce ruchu. nazywają nawet serię ruchów, a lepszy gracz wie, jak go pokonać. zrób to samo z Forex lub dowolnym dużym rynkiem. Twoi przeciwnicy są przewidywalni w konkretnych momentach, kiedy telegrafują, co zamierzają zrobić. swoją pracę jako przedsiębiorcy, aby zobaczyć ruchy, które tworzą następny ruch i przeskoczyć go. rynki poruszają się w powtarzających się wzorach, wiedzą, jak wyglądają i kiedy je identyfikują. zamień go. jeśli nie widzisz i nie rozpoznajesz czegoś. graj w pokera i przegraj. my .02 good luck Dołączył Październik 2006 Status: nick 113 Posty Od kiedy widziałem pokerowe turnieje w telewizji kilka miesięcy temu, postanowiłem nauczyć się tej gry. Okazuje się, że naprawdę mi się to podoba. Poker jest bardzo podobny do handlu i uważam, że jest to najlepsze szkolenie dla handlu. To jest to, czego nauczyłem się dotychczas w pokerze (pochodzi od faceta, który nie wiedział, co to jest full house). Większość wygranych pochodzi z gry w bardzo niewielu wybranych rozdaniach. Kiedy zaczynałem, zacząłem grać każdą ręką, myśląc, że blindy nie zaszkodzą zbyt wiele. Ale kiedy gram, zdaję sobie sprawę, że granie tight oznacza, że ​​spasujesz więcej. W pełni zgadzam się. gram również w pokera. a podobieństwa są nieskończone. w pokerze ciągle słyszysz o zdobywaniu pieniędzy przy najlepszych kursach. sam handel. Zależy od rodzaju gry w pokera, w którą grasz. Głowa w górę, a ty będziesz grał większość rąk, jeśli nie wszystkie. Uważaj wszystkie gry pokerowe za jedną wielką grę, a masz coś w rodzaju rynku. Wiele różnych strategii, większość uczestników nie jest w bezpośredniej konkurencji, różne kwoty pieniędzy są rzucane z bardzo różnymi poziomami umiejętności. Niektórzy handlowcy są bardziej podobni do graczy heads-up - grając ogromną ilością rąk i szlifując je. Niektórzy handlowcy są bardziej jak pełnoprawni omaha 8 graczy, czekając na wyrównanie planet dla idealnego handlu. Szczęście to mały wpływ. Spróbuj powiedzieć o tym każdemu przyzwoitemu graczowi turniejowemu. Chance to ogromny, masywny czynnik w pokerze turniejowym. Jest to istotny czynnik w pełnym zatrzymaniu się pokera. Nadal uczę się psychologicznego aspektu pokera, jak na przykład wiedzieć, kiedy blefować i jak czytać karty innych ludzi. Nie jest to moim zdaniem aspekt psychologiczny, ale rdzeń i matematyka. Jest to logiczny proces. Mam również BARDZO ścisłe zarządzanie ryzykiem. Zostaję zatrzymany bardzo podobnie jak wiele rąk, które składam podczas gry w pokera. Jak już mówiłem, poker zmienia się w sposób symboliczny, jak widzimy w handlu. W wielu grach pokerowych chcielibyśmy zagrać więcej rąk niż spasować. Nie jestem pewien, jak psychologia gra w handlu, tak jak to się dzieje w pokerze, ponieważ znacznie trudniej jest ocenić inne pozycje handlowców, szczególnie na rynku forex. Ten sam proces, może nie być tak oczywisty. rzeczy takie jak składanie, gdy znasz swój beat Nie bardzo. Jest to jeden aspekt pokera, który nie wydaje mi się porównywalny z handlem. W handlu zazwyczaj możemy określić nasze ryzyko przed handlem - niezależnie od tego, co się dzieje - i nadal radzimy sobie całkiem nieźle. W pokerze, umiejętność spasowania jest umiejętnością krytyczną i może decydować, czy jesteśmy opłacalni, czy nie. W handlu możemy planować handel i trzymać się go. Możemy dostosować nasz plan w locie i nadal robić to lepiej, ale nie jest to konieczne. W pokerze, podczas gdy możemy planować przed rozdaniem, plan musi mieć wiele więcej możliwości i musi zostać ponownie oceniony w każdej rundzie. I żeby być wybrednym, składanie nie jest zazwyczaj związane z tym, że wiemy, że bito, ale szacowanie, że nasze prawdopodobieństwo poprawy lub wygranej nie jest wystarczająco wysokie, aby uzasadnić koszt końcowy. Lepszą analogią jest granie na rynku, takim jak CHESS, przewidywanie następnego ruchu w oparciu o to, jak poruszają się Twoi przeciwnicy. Każdy przyzwoity pokerzysta już to robi. najlepsi gracze grają w regularne wzorce ruchu. nazywają nawet serię ruchów, a lepszy gracz wie, jak go pokonać Istnieje również w pokerze. Dołączył Październik Status: Britunculus 940 Posty Przez ostatnie lata grałem przyzwoitą ilość pokera online i udało mi się wygrać na bardzo małych stawkach. Wygrałem tylko tysiąc dolarów, ale myślę, że nauczyłem się dużo o grze. Jestem tu z powrotem w FF, po przerwie, próbując w końcu stać się również dochodowym handlowcem. Uważam, że umiejętności miękkie, jakich wymaga gracz i pokerzysta, są identyczne. Dyscyplina, zarządzanie pieniędzmi, obojętność na wygraną i przegraną oraz brak bycia gotowym na pozycję to cechy, które widzę w obu dziedzinach. Pomysł, by grać tight, jest pokonywany w pokerze tak samo, jak w trendzie quotthe jest twój przyjaciel. Jak zwykle w tych kliszach jest ziarno mądrości, ale nie na tyle, abyś był zwycięzcą. Ostatecznym celem gracza pokerowego (w rozdaniu gotówkowym, turnieje są różne) jest umożliwienie przydzielenia zakresu rąk przeciwnikowi w oparciu o jego wcześniejsze działania i odpowiednio zareagować. Gracz może zostać sklasyfikowany jako tight lub loose, w zależności od częstotliwości, z jaką wchodzi do puli. Można je uznać za pasywne lub agresywne w oparciu o ich skłonność do zawierania (tak, składanie jest agresywne) lub sprawdzanie. Kiedy już poznasz podstawowe tendencje graczy, możesz rozwinąć swoją lekturę, określając, czy będą one częściowo blefować w niektórych układach (zazwyczaj drawach flush), fold na kartach quots carequot i tak dalej. Turniej pokerowy różni się ze względu na nieliniową wartość żetonów w grze. Podejmij przykład typowego, online, bez limitu holdem (NLHE), siedząc i idź. Zwykła struktura wypłat przyznaje 50 pierwsze miejsce, z odpowiednio 30 i 20 na drugą i trzecią. Jeśli każdy gracz rozpocznie od 2000 żetonów, zwycięzca będzie miał 20 000 na koniec turnieju. Zauważ, że zwiększył swój stack o 10x, jednak otrzymuje tylko 5-krotny buy-in. Oznacza to, że wartość straconego żetonu jest większa niż wartość wygranego żetonu. Stwarza to potrzebę uniknięcia konfrontacji na wczesnych etapach turniejów, w tej sytuacji napięty jest właściwy. Wraz ze wzrostem blindów w trakcie turnieju Twój stos żetonów do puli nieuchronnie spadnie, co oznacza, że ​​powinieneś być bardziej skłonny do walki o pulę. Zgodnie z regułą, jeśli twój stack jest mniejszy niż 13x, blindy i ante, twój jedyny ruch powinien być all in lub fold preflop, często z 100 rozdanymi rozdaniami (źle gracze się nie zgodzą). Zmuszasz innych do spasowania lub powoływania się na stacki, jednocześnie oferując sobie korzystne szanse w obu kierunkach. Znakiem rozpoznawczym złego gracza turnieju jest próba zagrania na quizie z post-flopem z krótkim stosem. Zawsze pamiętaj, że celem turnieju pokerowego nie jest wygrana ani nawet gotówka. Każda decyzja, którą podejmiesz, powinna obrócić się wokół zwiększenia twojego kapitału własnego. Oznacza to, że poprawne może być złożenie KK w jednej ręce, a następnie wejście all in z 72 w innym. W każdym razie prawdopodobnie mógłbym włóczyć się cały dzień z tymi rzeczami (przepraszam, jeśli to wszystkie stare wiadomości). Jeśli chcesz zagłębić się w pokera (lub handlować), możesz mnie postrzelić PM. Grałem przyzwoitą ilość pokera online przez ostatnie kilka lat i udało mi się wygrać na bardzo małych stawkach. Wygrałem tylko tysiąc dolarów, ale myślę, że nauczyłem się dużo o grze. Jestem tu z powrotem w FF, po przerwie, próbując w końcu stać się również dochodowym handlowcem. Uważam, że umiejętności miękkie, jakich wymaga gracz i pokerzysta, są identyczne. Dyscyplina, zarządzanie pieniędzmi, obojętność na wygraną i przegraną oraz brak bycia gotowym na pozycję to cechy, które uważam za mistrzowskie. Najlepszą analogią, jaką mogę wyciągnąć pomiędzy pokerem a handlem, jest to, że w handlu, jak pokerze, jeśli jesteś wystarczająco cierpliwy, wchodzisz tylko w najlepsze ręce. Na przykład, w pokerze wiesz, że wchodzisz, jeśli twoi otwieracze są asami, kingkingami, acekami, itp. Podobnie, w handlu, jeśli masz konfigurację, która działa po prostu siedzieć cierpliwie i czekać na to, aby skonfigurować i tylko grać te transakcje. W pewnym sensie gra się tylko w aceking, kingking itp. Zakłada to, że masz opłacalną konfigurację - bardzo trudno znaleźć w handlu. Widzę, że masz 10 poręczeń z przyzwoitych plakatów. Jeśli możesz handlować stosownie, zabijesz w pokerze. Mogę pokonywać pokery (trochę), ale jeszcze nie osiągnąłem zysków na rynkach. Cześć Ted (czy tak się do ciebie zwracam) Grałem głównie w gry na żywo, w weekendy, kiedy mam na to ochotę lub kiedy zaproszono. Nie mogę powiedzieć, że zabiłem w pokera, głównie grając dla rozrywki. Miej konto internetowe, ale rzadko go używaj, starając się jak najlepiej trzymać z dala od ekranu. Na początek nie jestem pewien, co zostanie omówione, jeśli taki temat ma zostać rozpoczęty. Intryguje mnie twoje wyjaśnienie na temat różnych rodzajów gier. Czytałem kilka książek o nich, ale nigdy tak naprawdę nie dostałem się do tego. Z tego, co wiem, najbliższe podobieństwo pomiędzy holdem a handlem jest prawdopodobieństwem tego, co nieprawdopodobne. PS. Niedawno dostałem tę książkę Gusa Hansena (wszystko, co ujawniłem) i uwielbiam ją, nie jest tak sucha jak te typowe książki o pokerze. Większość wygranych pochodzi z gry w bardzo mało wybranych rozdaniach początkowych. To nie jest prawda. Nie jest to dokładnie błędne, ale przekazuje błędne pojęcie o zwycięskiej strategii. Poker to gra o pojedynkach - czyli dopasowujesz wybór z szerokiej gamy wartości do wartości wybranych przez przeciwników. Niektóre z wartości, które chcesz z powrotem z wszystkimi pieniędzmi i innymi, których nie chcesz z powrotem z bilonem. To prawda, że ​​jeśli grasz tylko w najpotężniejsze ręce, to będziesz miał to, co najlepsze, gdy wpłacisz pieniądze, ale mówiąc, że to nie wystarczy. Kiedy masz silne ręce, nie chcesz tylko, potrzebujesz swojego przeciwnika, aby odzyskał swoje ręce o niższej wartości ze wszystkimi swoimi pieniędzmi. Jeśli grasz kretyna, to dobrze i dobrze, ale przeciwko każdemu, kto jest przeciętny lub lepszy, musisz stworzyć iluzję akcji. W handlu nie ma analogów, a przynajmniej nie na poziomie detalicznym. Przeciwko myślącemu przeciwnikowi, poker polega na tym, że rozpoznajesz swoich przeciwników, którzy prawdopodobnie rozdają ręce i grają przeciwko jego percepcji własnego rozdania rąk. W niektórych wątkach dotyczących obrotu przepływem zleceń, niektórzy mówią o rozpoznaniu percepcji rynków i przechodzeniu o jeden krok przed nią, aby skorzystać z nadchodzących zleceń, a to jest podobne do pokera, ale nie aktywnie próbujesz oszukać swojego przeciwnika. Szczęście to mały wpływ. Szczęście jest ogromne w pokerze. Wariancja jest niesamowita. Tak, to wszystko wyrównuje się na końcu, a przynajmniej tak się dzieje, ale dotarcie tam może być niedźwiedziem. A wiersz o tym, że widziałem tych pięciu czy sześciu gości przy stole turniejowym, brzmiał dobrze w filmie, ale to nie jest tak, jak jest. Chip Reese, aż do swojej śmierci kilka lat temu, został powszechnie uznany za najlepszego gracza. Był tak znany od dziesięcioleci. Nie był wielkim graczem turniejowym, ale grał w przeważającej większości turniejów głównych WSOP, przez wiele lat pole było znacznie mniejsze niż teraz. Nigdy nie wygrał. Nadal uczę się psychologicznego aspektu pokera, jak na przykład wiedzieć, kiedy blefować i jak czytać karty innych ludzi. Psychologia odgrywa rolę w blefowaniu, ale blefowanie dotyczy również właściwego podziału możliwych rąk w danym scenariuszu. Można go zepsuć matematycznie. Moim zdaniem największe podobieństwo pomiędzy pokerem a handlem jest w psychologii - i nie mam na myśli pojedynczego daru, który zdobywa całą uwagę w pokerze. Ale bardziej na zasadzie samodyscypliny, uznając, że właściwa strategia jest często sprzeczna z intuicją (kupowanie wysokich, sprzedawanie niskich wygranych z silniejszymi rękami, niż moglibyście wywołać) i akceptowanie faktu, że psychologicznie wygodna reakcja jest tym, co wszyscy inni. prawdopodobnie to zrobi, a więc krawędź znajdzie się w robieniu czegoś innego (zwykł mawiać Richard Dennis, nieco żartobliwie, jeśli dobrze, nie rób tego.) Tak naprawdę jedną z zasad, których nauczyliśmy Żółwi było: Kiedy wszystkie kryteria są w równowadze, rób to, co najmniej chcesz zrobić - William Eckhardt). Ta strona cytatów Williama Eckhardta jest znakomita i chociaż nigdy nie mówi o pokerze, wiele z tego, o czym mówi, dotyczy zarówno pokera, jak i handlu. Również odpowiedź pana Js jest solidna. Cześć Ted (czy tak się do ciebie zwracam) Grałem głównie w gry na żywo, w weekendy, kiedy mam na to ochotę lub kiedy zaproszono. Nie mogę powiedzieć, że zabiłem w pokera, głównie grając dla rozrywki. Miej konto internetowe, ale rzadko go używaj, starając się jak najlepiej trzymać z dala od ekranu. Na początek nie jestem pewien, co zostanie omówione, jeśli taki temat ma zostać rozpoczęty. Intryguje mnie twoje wyjaśnienie na temat różnych rodzajów gier. Czytałem kilka książek o nich, ale nigdy tak naprawdę nie dostałem się do tego. Z tego, co wiem, o najbliższym podobieństwie. Cześć Aiyah, (jeśli tak się do ciebie zwracam Nazywam się Edward, większość osób nazywa mnie Edem, Eddiem lub Tedem) Myślę, że jednym z podstawowych błędów, jakie popełniają ludzie, jest nie dostosowanie się do gry, w którą grają. Jak wspomniałem wcześniej, istnieje duża różnica między grami pieniężnymi Holdem i grą turniejową. Również limit holdem nie gra inaczej, niż limit holdem. W grze z limitem pozycja rośnie w liniowy sposób, więc gracz otrzyma poprawne szanse na remis. W grze bez limitu zagrożenie większymi zakładami utrudnia grę. Musisz oszacować, że kursy były trafione, a nie tylko kursy według istniejącej puli. Również to sprawia, że ​​pozycja na stole jest nieco ważniejsza, zawsze pomaga zobaczyć, co robi przeciwnik po raz pierwszy, moreso, jeśli mogą postawić BIG. Nie czytałem książki Gusa Hansena, ale przeczytałem kilka dobrych recenzji na ten temat. Cześć Aiyah, (jeśli tak się do ciebie zwracam Nazywam się Edward, większość osób nazywa mnie Edem, Eddiem lub Tedem) Myślę, że jednym z podstawowych błędów, jakie popełniają ludzie, jest nie dostosowanie się do gry, w którą grają. Jak wspomniałem wcześniej, istnieje duża różnica między grami pieniężnymi Holdem i grą turniejową. Również limit holdem nie gra inaczej, niż limit holdem. W grze z limitem pozycja rośnie w liniowy sposób, więc gracz otrzyma poprawne szanse na remis. W grze bez limitu zagrożenie większymi zakładami utrudnia grę. Dzięki Ted, myślę o tym, żeby grać w te gry online, dobrze dla mnie wyglądają na spłatę, po prostu siedzieć naproście i próbować dostać się do finału 3. Grasz w gry gotówkowe lub turnieje. Thread: poker vs trading forex teraz zrobione Zastanawiam się, po co zawracać sobie głowę poznawaniem wszystkich tych terminów i strategii, ryzyka i innych rzeczy, jeśli możesz po prostu dobrze się bawić grając w pokera i zarabiać dużo pieniędzy, więc dla wszystkich, którzy grają w pokera i handlują (lub robią jedno lub drugie), wyjaśnij mi dlaczego jeden jest lepszy od drugiego. ponieważ jeśli nikt nie potrafi wyjaśnić przewagi handlu forex, mogę równie dobrze grać w pokera, to jest o wiele więcej zabawy i mogę też napić się piwa. Tysiące:) Na rynku forex masz potencjał, by zarobić więcej pieniędzy. ) Nie musisz analizować osobno każdej jednostki biorącej udział w rynku forex. możesz analizować cały rynek. więc twój przeciwnik jest taki sam każdego dnia. ale twoi przeciwnicy pokera się zmienią i spotkasz trudniejszą przeciwność, gdy przejdziesz do stołu z wyższymi stawkami. ) Jeśli grasz w pokera, by zarabiać pieniądze. to twoja praca. i wiesz co. każda praca staje się nudna. Myślę, że dużo łatwiej jest łączyć handel z robieniem czegoś innego w międzyczasie. jak ćwiczenia, czytanie wiadomości, oglądanie telewizji, publikowanie na forach. W zależności od Twojego systemu transakcyjnego możesz od czasu do czasu przeglądać wykresy. Przez ciągłe składanie rąk tracisz blindy. Pomijając (złe) transakcje nie. ) Czuję, że rynek forex jest o wiele głębszy, bardziej skomplikowany. Istnieje niezliczona ilość rzeczy, które wpływają na rynek i od Ciebie zależy, co się liczy i co robi. W pokerze na ogół musisz grać dobrymi rękami i zdradzać kwotę, która znajduje się w pewnym zakresie, a większość graczy zna ją bardzo dobrze. Dla początkujących jest to znacznie łatwiejsze. W pewnym sensie forex wymaga więcej cierpliwości, ponieważ nie możesz po prostu włączyć komputera i wykonywać transakcji. musisz poczekać na swoje ustawienia. Granie w pokera jest prawdopodobnie bardziej podatne na uzależnienia, emocjonalne osądy itp. Ostatnio edytowane przez ARTjoMS 04-22-2017 o 04:02. Niektóre thouhts:) W forex masz potencjał, aby zarobić o wiele więcej pieniędzy. ) Nie musisz analizować osobno każdej jednostki biorącej udział w rynku forex. możesz analizować cały rynek. więc twój przeciwnik jest taki sam każdego dnia. ale twoi przeciwnicy pokera się zmienią i spotkasz trudniejszą przeciwność, gdy przejdziesz do stołu z wyższymi stawkami. ) Jeśli grasz w pokera, by zarabiać pieniądze. to twoja praca. i wiesz co. każda praca staje się nudna. Myślę, że dużo łatwiej jest łączyć handel z robieniem czegoś innego w międzyczasie. jak ćwiczenia, czytanie wiadomości, oglądanie telewizji, publikowanie na forach. W zależności od Twojego systemu transakcyjnego możesz od czasu do czasu przeglądać wykresy. Przez ciągłe składanie rąk tracisz blindy. Pomijając (złe) transakcje nie. ) Czuję, że rynek forex jest o wiele głębszy, bardziej skomplikowany. Istnieje niezliczona ilość rzeczy, które wpływają na rynek i od Ciebie zależy, co się liczy i co robi. W pokerze na ogół musisz grać dobrymi rękami i zdradzać kwotę, która znajduje się w pewnym zakresie, a większość graczy zna ją bardzo dobrze. Dla początkujących jest to znacznie łatwiejsze. W pewnym sensie forex wymaga więcej cierpliwości, ponieważ nie możesz po prostu włączyć komputera i wykonywać transakcji. musisz poczekać na swoje ustawienia. Granie w pokera jest prawdopodobnie bardziej podatne na uzależnienia, emocjonalne osądy itp. Wow, świetne spostrzeżenia tutaj W porządku, czuję się pewnie, że Forex jest zdecydowanie lepszym wyborem zawodowym FX-Men Honorowy członek Dołącz Data Lipiec 2017 Lokalizacja Auckland, Nowa Zelandia Stanowiska 2,258 i naprawdę dużo myślałem o czymś, co pojawiło się w wątku, który czytałem. Facet powiedział coś w rodzaju quasi całkiem niezłego tradera, ponieważ byłem dobry w graniu w pokera, teraz zastanawiałem się, po co zawracać sobie głowę poznawaniem wszystkich tych terminów i strategii, ryzyka i innych rzeczy, jeśli możesz po prostu dobrze się bawić grając w pokera i zarabiać dużo pieniędzy, aby wszyscy, którzy grają w pokera i handlują (lub robią jedno lub drugie), proszę wyjaśnić mi, dlaczego jeden jest lepszy od drugiego. ponieważ jeśli nikt nie potrafi wyjaśnić przewagi w handlu forex, mogę równie dobrze grać w pokera, to jest o wiele więcej zabawy i mogę też mieć piwo, ale nie sądzę, żeby były podobne, ale żeby odpowiedzieć na pytanie, które z nich jest lepsze, powiedziałbym taki, w którym można osiągnąć stałe tygodniowe zyski. Niektórzy robią to na forexie, inni w pokerze. Osobiście moja strategia pozwala mi generować cotygodniowe zyski, ponieważ zarabiam na życie, podczas gdy mogę wypłacić te ze stu turniejów pokerowych. Z tego powodu forex jest moim podstawowym wyborem, gdy gram w pokera dla zabawy. Gracz pro-pokerowy prawdopodobnie da ci przeciwną odpowiedź. Na koniec musisz odpowiedzieć na to pytanie dla siebie. Join Date Apr 2017 Posty 352 Na marginesie, większość pokerzystów przestawia się na handel, ponieważ nie są zbyt dobrzy w grze w pokera (lub są niedopasowani, mają słabą koncentrację, emocjonalnie). Przestawiają się, aby sprawdzić, czy mogą handlować pieniędzmi. Zwykle okazuje się, że nie robią nic z transakcji pieniężnej. FX-Men Honorowy członek Join Date czerwiec 2017 Lokalizacja Santa Cruz - Boliwia Posty 1 992 Naprawdę dużo myślałem o czymś, co pojawiło się w wątku, który czytałem. Facet powiedział coś w rodzaju quasi całkiem niezłego tradera, ponieważ byłem dobry w graniu w pokera, teraz zastanawiałem się, po co zawracać sobie głowę poznawaniem wszystkich tych terminów i strategii, ryzyka i innych rzeczy, jeśli możesz po prostu dobrze się bawić grając w pokera i zarabiać dużo pieniędzy, aby wszyscy, którzy grają w pokera i handlują (lub robią jedno lub drugie), proszę wyjaśnić mi, dlaczego jeden jest lepszy od drugiego. ponieważ jeśli nikt nie potrafi wyjaśnić przewagi w handlu forex, mogę równie dobrze grać w pokera, to jest o wiele fajniejsze i mogę mieć piwo zbyt prawdziwe, z wyjątkiem ryzyka, musisz chronić swój kapitał, wszystkie koszty, jak w pokerze nie możesz wygraj wszystkie rozdania, ale wciąż możesz skończyć z mnóstwem ciasta, po prostu nie bądź impotywny i nie stawiaj wszystkiego, co masz w jednej ręce. Dołącz Data Lip 2017 Położenie Tutaj, teraz Posty 282, których muppet powiedział, że nie możesz mieć piwa podczas handlu na rynku forex. piję, co chcę, kiedy handluję. czasem woda, czasem włoskie espresso, czasem etanol. Data dołączenia Apr 2017 Lokalizacja belgia Posty 66 Originally Posted by SoundOfLight who muppet who said you can can have beer while trading forex. piję, co chcę, kiedy handluję. czasem woda, czasem włoskie espresso, czasem etanol. Uważam, że paliwa do picia to ego, co jest zabawne, gdy spędzasz czas z przyjaciółmi i dobrze się bawisz, ale kiedy starasz się skupić, po prostu nie mogę zobaczyć, jak to może zrobić wszystko, ale ma to negatywny wpływ overallForex vs Poker Dołączył Feb 2017 Status: Członek 76 Postów Jest całkiem możliwe, aby grać przeciwko osobom, które są lepsze w pokerze niż ty, ale nadal wygrywasz w oparciu wyłącznie o właściwe zarządzanie pieniędzmi. Gracze pokera nie rozumieją zarządzania pieniędzmi jak dobrze wyszkolony praktyk rynku Forex. Zarządzanie pieniędzmi jest absolutnie kluczowe w każdej formie hazardu. Ive harped na tym wcześniej, ale jeśli nie przeczytałeś quotTrade swoją drogę do wolności finansowej przez Van Tharp, zrób sobie (i swoją grę w pokera) przysługę Prawie dostałem to lub daleko. Rezultat jest taki sam - nie doszedłeś Do stycznia 2008 Status: The Pyongyang dis-connection8482 15.15 Posty Jest całkiem możliwe, aby grać przeciwko ludziom, którzy są lepsi w pokerze niż ty, ale nadal wygrywasz w oparciu wyłącznie o właściwe zarządzanie pieniędzmi. Gracze pokera nie rozumieją zarządzania pieniędzmi jak dobrze wyszkolony praktyk rynku Forex. Zarządzanie pieniędzmi jest absolutnie kluczowe w każdej formie hazardu. Ive harped na tym wcześniej, ale jeśli nie przeczytałeś quotTrade swoją drogę do wolności finansowej przez Van Tharp, zrób sobie (i swoją grę w pokera) przysługę Nie prawda. Dobrzy pokerzyści rozumieją zarządzanie pieniędzmi tak samo dobrze, jak niektórzy z najlepszych handlowców. Dobrze powiedział hanover, jedną z wad blackjacka jest to, że nie można przechylić bank, tak jak na rynkach. Jak dobrze powinieneś wiedzieć, powodem maksymalnego zakładu jest to, że nie możesz podwajać swojego zakładu, aby pokryć spread. Jeśli miałbyś zacząć od zakładu na 100 i przegrać, obstaw 200 rozdania i przegraj, postaw 400 za następną rękę i przegraj, postaw 800 za następną rękę i wygraj, masz teraz 100, schowaj 100 i odrzuć swój najlepszy wynik na 100. Problem polega na tym, że przy stolikach przy zakładzie max 500, to nie działa. Rynki jednak pozwalają ci obstawiać. Słowo M. Czy naprawdę chcesz oprzeć zarządzanie pieniędzmi na rosnącym ryzyku utraty wiarygodności To jest podobne do hazardu (i zabawy z ogniem) - (Nie kierowanie tego do ciebie Tim, chociaż cytuję cię Wiem, że powiedziałeś tylko w teorii. skomentować to w innym kierunku). Bez względu na to, jak pewna jesteś w swojej strategii, szalone i nieoczekiwane rzeczy się wydarzą, jeśli będziesz wystarczająco długo. Oczywiście jest coś takiego jak szczęście, ale nie możesz liczyć na to w handlu walutami. Nie jest to dobry model w tym biznesie i musiałbyś być niezwykle szczęśliwy, aby zrobić to na sobie samym. Po prostu nie umieszczaj się w tej pozycji. Nigdy nie ustawiaj pleców pod ścianą.

No comments:

Post a Comment