Friday 3 November 2017

Korelacja strategia forex


Hedge and Correlation Strategy Dołączył Październik Status: Członek 2 269 Postów Going Home Metoda handlowa Możesz pominąć pierwsze 99 stron tego wątku, ponieważ zmienialiśmy się z biegiem czasu, udoskonalając nasze wpisy i wyjścia i opracowując znacznie lepszą metodę. Zacznij czytać na stronie 100 (lub nawet stronach 95-96, jeśli chcesz trochę tła), który jest tutaj. Jest 5 prostych kroków do nowego Metod Handlowych Going Home. wcześniej znana jako metoda zabezpieczania i korelacji. Nadal zabezpieczamy się i kojarzymy, tylko że nowa nazwa pomoże nam zwizualizować to, co chcemy osiągnąć w tym systemie transakcyjnym, a my zmodyfikowaliśmy nasze wejścia i wyjścia po bardzo długim okresie praktyki. Większość par, które są dodatnio skorelowane powyżej 75, jest poniżej linii różnicy 20-25 na naszym jedynym wskaźniku, którego używamy (patrz poniżej, dla SMJones za rozwinięcie). To jest ich dom. Czasami podróżują trochę dalej z dala od domu (jak do 50), a czasami udają się na długą podróż (ponad 80). Ale oczywiście nie ma takiego miejsca jak w domu, więc ostatecznie wracają do mniej niż 20, gdzie mieszkają przez większość czasu. Będziemy otwierać transakcje, gdy pary będą w podróży, pomagając im wrócić do domu, a my odniesiemy korzyści w drodze powrotnej. Aby pomyślnie przeprowadzić transakcję, należy wykonać tylko 5 kroków: 1. Przejdź do matafentools01-01-korelacja i kliknij Korelacja rynku Forex w Narzędzia i wykresy. Sprawdź wszystkie pary. 2. Przewiń w dół do Daily i zanotuj każdą parę z dodatnią korelacją 75 lub wyższą (aktualnie monitoruję 25 par, co jest bardzo łatwe do zrobienia przy użyciu wskaźnika wymienionego poniżej). 3. Otwórz 5M wykresy na platformie MT4 dla wszystkich par wybranych w powyższych krokach. Umieść wskaźnik Stochastic Different Pairs 1.4b na każdym z wykresów. 4. Kiedy bar 5M (świeca, cokolwiek) zamyka się powyżej 80 dyferencjału sprzedaj parę, która jest wysoka, kup parę, która jest niska. 5. Zamknij na poziomie 50 lub mniej, w zależności od tolerancji ryzyka. Ta konkretna metoda jest krótkoterminową strategią, która pozwala szybko wejść i wyjść. 1. Brak potrzebnych wykresów monitorowania. Możesz ustawić Stochastic Different Pairs 1b, aby powiadamiać cię przez wyskakujące okienko na komputerze lub wysłać wiadomość e-mail na telefon komórkowy. 2. Wbudowany stop-loss. Oznacza to, że skoro kończymy w wieku 50 lat, tracimy zysk lub stratę, dlatego nie musimy ograniczać naszych transakcji. Po prostu zamkniemy, gdy różnica osiągnie 50. 3. Wbudowane trendy chroniące rynek. Kiedy nic się nie dzieje, różnica procentowa spada poniżej 20 i nic nie robimy. 4. Liczne możliwości handlu w ciągu dnia. Możesz handlować tą metodą o każdej porze dnia i nocy. Nie więcej niż pierwsza godzina sesji, ale z pewnością jest więcej aktywności w czasie sesji. Ta metoda bez wątpienia zadziałałaby również w przypadku dłuższych ram czasowych, aw tym wątku możesz swobodnie testować różne ramy czasowe, różne kryteria entryexit, różne rzeczy. Byłoby dobrze, gdybyś zgłosił swoje odkrycia (nawet handlując ujemnie skorelowanymi parami, jeśli masz silną konstytucję). Istnieją również EA opracowane dla tej metody. Dreamliner P. S. Nie mogę przyczepić jednego wskaźnika, którego używamy, ale jeśli zaczniesz czytać na stronie 100, do niego dojdziesz. Jest to nazywane "Parakostyczne Różne Pary 1,4b. P. P.S. S. Wielkie podziękowania dla firmy quotRoundrockquot za opracowanie EA. Czy wiesz cokolwiek na temat tego, w jaki sposób oba wykresy są nakładane? Obydwa wykresy mają inną skalę i muszą być w jakiś sposób dopasowane, ale nie jest to oczywiste. (Które wartości skal są dopasowane). Podejrzewam, że robi się to na podstawie pewnych średnich wartości widocznych części wykresów. Może się mylę, ale jeśli nie, oznacza to, że względna pozycja dwóch linii odmalowuje się. Zrobiłeś backtest to wizualnie, lub w czasie rzeczywistym nie wiem nic o tym, jak są one w ogóle nakładane. Właśnie handlowałem tym koncertem od zeszłego tygodnia. Jedynym testem wstecznym, który zrobiłem, było wizualne zbadanie go i zwrócenie uwagi na korelacje. Metoda handlowania w Korelacji Dołączył do kwietnia 2009 Status: Członek 2 864 Posty Historia i wprowadzenie Zawsze interesowałem się relacjami między różnymi parami walutowymi i tym, jak opracowują one różne wzorce w odniesieniu do wzajemnie. Wracając we wrześniu 2017 roku zacząłem pracować nad strategią, która opierała się na mojej wiedzy, doświadczeniu i badaniach korelacji walutowych. W ciągu następnych 5 miesięcy przeprowadziłem szeroko zakrojone testy do przodu i do tyłu, aż w lutym 2017 roku opracowałem kompletną strategię działania. Strategia została przetestowana w przyszłości na koncie demonstracyjnym w ciągu najbliższych 3 miesięcy. Wyniki były bardzo dobre, ponieważ osiągnąłem zwrot 100 w ciągu tych 3 miesięcy, ryzykując około 2 na handel. Podczas przeprowadzania testów na przyszłość stosowałem pewien zakres dyskrecji. W ten sposób udało mi się osiągnąć super zyski 8211 mieszankę fundamentalnej strategii handlowej i mojej własnej dyskrecji opartej na moim rozległym doświadczeniu rynkowym i handlowym. Zarówno z powodu okoliczności osobistych, jak i innych interesów handlowych porzuciłem ten projekt. Stwierdziłem, że jestem znacznie lepiej dopasowany do dyskrecjonalnego handlu opartego na koncepcjach przepływu zleceń. Tak więc strategia handlowa zasadniczo spadła na marginesie aż do teraz. W ciągu ostatnich kilku miesięcy ponownie zapoznałem się z tą strategią i postanowiłem dostosować ją do bardziej mechanicznej strategii, którą mogą się nauczyć handlowcy o różnych doświadczeniach. Odmiana strategii, którą stworzyłem, jest oparta na tych samych zasadach co pierwotna strategia, ale teraz jest całkowicie 8216mechaniczna8217, tj. Nie wymaga żadnej dyskrecji. Dlatego rzeczywista strategia, wpisy, stop loss i wyjścia są teraz całkowicie oparte na regułach. Oczywiście bez elementu opartego na uznaniowym doświadczeniu strategia jest mniej opłacalna, ale z powodu natury mechanicznej każdy może ją teraz wymieniać i jako przedsiębiorca zyskuje doświadczenie, może dodać elementy dyskrecjonalne do strategii w celu dalszego zwiększenia zysków. Zmieniona wersja strategii została poddana pewnym podstawowym testom na przyszłość, jednak ze względu na ograniczenia (ponieważ, jak wspomniano powyżej, teraz prowadzę wymianę za pomocą metod uznaniowych), nie byłem w stanie poświęcić czasu potrzebnego do przetestowania zmienionej strategii korelacji. Właśnie z tego powodu szukam przedsiębiorców, którzy chcą ze mną współpracować w tej strategii i opracować oświadczenia, aby ocenić prawdziwy potencjał strategii. Zaistnieje niewielka opłata (50) z następujących powodów: 1. Wymagam tylko niewielkiej grupy dedykowanych handlowców, dlatego wymaganie niewielkiej opłaty zapewni zastosowanie tylko poważnych dedykowanych handlowców. Pobieranie opłaty gwarantuje również, że mam obowiązek poświęcić czas potrzebny na projekt. 2. W ramach projektu zaangażuję mnie w dostarczanie znacznej ilości czasu i pomocy grupie przedsiębiorców 8211, przez co moje normalne zarobki zostaną zmniejszone w tym czasie. Przyjmę do projektu TYLKO 20 osób, ponieważ chcę, aby grupa była małym, dedykowanym numerem. Pod koniec projektu (szacowanego na 3 miesiące) każdy członek może oczywiście korzystać ze strategii i rozległych badań, jeśli sobie tego życzą. Co dotyczy? Jeśli poważnie myślisz o poświęceniu czasu wymaganego na ten projekt, możesz sprawdzić podstawowy opis strategii w poniższych postach i podjąć lepszą decyzję, czy ta strategia jest właściwa, czy nie. Jeśli jesteś zainteresowany i zarejestrujesz się w projekcie, otrzymasz PDF strategii zawierającej pełne informacje dotyczące wejścia, wyjścia i zarządzania handlem. W ten sposób PDF zapewni WSZYSTKO, czego potrzebujesz, aby zacząć handlować strategią. Pojawi się również grupa Skype, w której będę odpowiadać na pytania, dzielić się pomysłami, przekazywać sygnały i oceniać wyniki. Ten projekt potrwa około 3 miesięcy, a ja będę na bieżąco zbierać i oceniać wyniki, aw razie potrzeby strategia zostanie odpowiednio zmodyfikowana. Pomyśl o tym jako o projekcie, w którym będziesz pracować ze mną i 19 innymi osobami, które są doświadczonymi, w pełni zaangażowanymi traderami o wspólnych zainteresowaniach. Podobnie jak w przypadku każdej innej działalności w tym przedsięwzięciu, istnieje ryzyko związane z tym przedsięwzięciem i to, że ta metoda może nie działać dla ciebie, a skończysz o 50 uboższych po 3 miesiącach. Ale nagroda jest nieograniczona, ponieważ kończy się strategią mechaniczną, która okazała się opłacalna, ponieważ byłaby badana, testowana, oceniana i modyfikowana w razie potrzeby przez podobnie myślące osoby. Dlatego po 3 miesiącach będziesz mieć opłacalną strategię handlową w swoich rękach, będąc w pełni wyszkolonym do handlowania nią za 50. Co to jest dla mnie Oczywiście, że istnieje pewien dochód, ale nie zrekompensuje on nawet 3-4 miesięcy mojego czasu, który poświęcę na ten projekt (poza godzinami handlu). Moim głównym celem jest udowodnienie, że metoda jest dochodowa i praca z podobnymi przedsiębiorcami, aby strategia osiągnęła swój potencjał. Moje zainteresowania cieszą się dużym powodzeniem i postaram się zrobić wszystko, co w mojej mocy, aby pomóc w opracowaniu i udoskonaleniu strategii (jeśli to konieczne) w ciągu 3 miesięcy. System jest dość prosty i prosty, ale istnieją pewne drobne szczegóły, które wymagają, aby przedsiębiorca miał pojęcie o podstawowym handlu SR i aby miał podstawową koncepcję rozróżniania rynków rosnących i zyskujących na popularności. It8217 nie jest tak naprawdę poważnym problemem, ale nie chcę, aby kompletni nowicjusze prosili mnie o nauczenie ich SR i mówienie im za każdym razem, gdy rynek jest w czołówce. Mam własny handel, żeby się tym zająć. w ten sposób pragnę zapewnić, że poświęcam swój czas, aby pomóc grupie, więc don8217t stosuje się, jeśli jesteś kompletnym początkującym. Wymagam tylko, aby ludzie mieli co najmniej 6-miesięczne doświadczenie z rynkami i rzetelne zrozumienie wspomnianych powyżej koncepcji 8211, a także poważnie podchodzili do poświęcania czasu na ocenę strategii i dzielenie się wynikami z grupą Skype. Wolałbym, jeśli skontaktujesz się ze mną przez Skype Amerca779. Jeśli nie korzystasz ze Skype, możesz wysłać do mnie PM lub skorzystać z tego formularza kontaktowego na blogu. Jesse Livermore and Correlations, Jesse Livermore również użył korelacji, aby ocenić siłę słabości zasobów, porównując je ze swoimi rówieśnikami i co ważne, aby odmienić czas wielkich trendów. W następnych kilku artykułach prześledzę kilka przykładów z jego książki. "Jest jeszcze jedna rzecz do zapamiętania, a mianowicie, że rynek nie kończy się jednym wielkim blaskiem chwały. Nie kończy się to również na nagłym odwróceniu formy. Rynek może i często przestaje być rynkiem hossy na długo przed tym, jak ceny na ogół zaczynają pękać. Moje długie oczekiwane ostrzeżenie pojawiło się, gdy zauważyłem, że jeden po drugim, te akcje, które były liderami rynku, zareagowały kilkoma punktami z góry i po raz pierwszy od wielu miesięcy - nie wróciły. Ich rasa ewidentnie przebiegła, co wyraźnie wymagało zmiany moich taktyk handlowych. To było dość proste. Na rynku hossy oczywiście ceny są zdecydowanie i zdecydowanie wyższe. Dlatego zawsze, gdy akcje są sprzeczne z ogólną tendencją, jesteście uzasadnieni, zakładając, że coś jest nie tak z tym konkretnym zapasem. Wystarczy, że doświadczony sprzedawca dostrzeże, że coś jest nie tak. Nie może oczekiwać, że taśma stanie się wykładowcą. Jego zadaniem jest słuchać, aby powiedział: "Zrób sobie przerwę" i nie czekaj, aż przekaże legalne wskazówki do zatwierdzenia. Jak już wcześniej wspomniałem, zauważyłem, że zapasy, które były liderami wspaniałego postępu, przestały się rozwijać. Zrzuciły sześć lub siedem punktów i pozostały tam. W tym samym czasie reszta rynku nadal rozwijała się pod nowymi standardowymi nośnikami. Ponieważ same firmy nie rozwinęły niczego złego, powód musiał być poszukiwany gdzie indziej. Te zapasy zniknęły z obecnymi miesiącami. Kiedy przestali to robić, chociaż fala byków wciąż działała, oznaczało to, że dla tych konkretnych zapasów rynek byków się skończył. W pozostałej części listy tendencja była nadal zdecydowanie wyższa. Nie było potrzeby wpadać w bezczynność, ponieważ tak naprawdę nie istniały żadne prądy krzyżowe. Nie stałem się wtedy słabym rynkiem, ponieważ taśma nie kazała mi tego robić. Koniec hossy nie nadszedł, choć był w zasięgu. W oczekiwaniu na przybycie wciąż trzeba było zarabiać byka. W tej sytuacji po prostu zwróciłem uwagę na akcje, które przestały się rozwijać, a ponieważ reszta rynku zyskiwała na sile, kupiłem i sprzedałem. Przywódcy, którzy przestali prowadzić, sprzedałem. Wypuściłem w każdej z nich krótką linię pięciu tysięcy akcji, a potem poszedłem długo po nowych przywódcach. Zasoby, których brakowałem, nie zrobiły zbyt wiele, ale moje długie akcje wciąż rosły. Kiedy ostatecznie te z kolei przestały się rozwijać, sprzedałem je i przeszedłem po pięć tysięcy akcji każdego z nich. W tym czasie byłem bardziej niedźwiedzim niż byczym, ponieważ oczywiście następne duże pieniądze miały być zrobione z dołu. Chociaż byłem pewien, że rynek niedźwiedzi naprawdę się zaczął, zanim hossa naprawdę się skończyła, wiedziałem, że czas na bycie szalejącym niedźwiedziem jeszcze nie był. Nie ma sensu być bardziej rojalistycznym od króla, zwłaszcza w byciu zbyt wcześnie. Ta taśma mówiła tylko, że patrolujące partie z głównej armii niedźwiadków zniknęły. Czas się przygotować. Kontynuowałem zarówno kupowanie, jak i sprzedaż, aż po około miesiącu handlu miałem krótką linię sześćdziesięciu tysięcy akcji - pięć tysięcy akcji na każde z tuzina różnych akcji, które wcześniej w tym roku były ulubionymi publikami, ponieważ były liderami wielkiego hossy. Nie była to bardzo trudna linia, ale nie zapominajmy, że rynek nie był zdecydowanie bessy. Pewnego dnia cały rynek stał się dość słaby i ceny wszystkich akcji zaczęły spadać. Kiedy miałem zysk co najmniej czterech punktów w każdym z dwunastu zapasów, których brakowało, wiedziałem, że miałem rację. Taśma powiedziała mi, że bezpiecznie jest być niedźwiedzim, więc szybko podwoiłem ją. Teraz, jeśli przeczytasz to, co podkreśliłem pogrubioną czcionką i zobaczę przykłady handlu Eursd-Uchf i Eurusd-Gbpusd, które napisałem wcześniej, zobaczysz podobieństwo wyraźnie w obu metodach. Dołączył do nas w kwietniu 2009 Status: Członek 2 864 Stanowiska ogłoszone Ostatni rok, po ogólnym ruchu byków był już w toku, zauważyłem, że jedna akcja w pewnej grupie nie idzie w parze z resztą grupy, chociaż grupa z tym jednym wyjątkiem szła z reszta rynku. Byłem bardzo długo w Blackwood Motors. Wszyscy wiedzieli, że firma robi bardzo duże interesy. Cena rosła z jednego do trzech punktów dziennie, a publiczność była coraz bardziej popularna. To naturalnie skupiało uwagę na grupie i wszystkie różne zapasy motoryzacyjne zaczęły rosnąć. Jeden z nich jednak uporczywie się powstrzymywał i to był Chester. Opóźniało to w stosunku do pozostałych, więc nie trwało długo, zanim ludzie zaczęli mówić. Niska cena Chestera i jego apatii kontrastowała z siłą i aktywnością w Blackwood i innych pojazdach silnikowych, a publiczność wystarczająco logicznie słuchała naganiaczy i typerów i mędrców i zaczęła kupować Chestera od teorii, że obecnie musi podnieść się w górę reszta grupy. Zamiast wchodzić na ten umiarkowany zakup publiczny, Chester faktycznie odmawia. Teraz nie byłoby żadnego zadania, aby umieścić to w tym hossy, biorąc pod uwagę, że Blackwood, zapasy tej samej grupy, był jednym z sensacyjnych liderów ogólnego postępu i nie słyszeliśmy nic poza cudownym polepszeniem popytu dla wszystkich rodzajów samochodów i rekordowej wydajności. Było jasne, że wewnętrzna klika w Chester nie robiła żadnej z rzeczy, które wewnątrz kliki robią niezmiennie na hossy. Dla tego niepowodzenia zwykłej rzeczy mogą być dwa powody. Być może insiders nie podniosły tego, ponieważ chciały zgromadzić więcej zapasów przed osiągnięciem ceny. Ale to była nie do utrzymania teoria, jeśli przeanalizowałeś wielkość i charakter handlu w Chester. Innym powodem było to, że nie podnieśli tego, ponieważ obawiali się uzyskać akcje, gdyby spróbowali. Kiedy mężczyźni, którzy powinni chcieć zapasów, nie chcą tego, dlaczego mam tego chcieć, uznałem, że bez względu na to, jak dobrze prosperują inne firmy samochodowe, sprzedaż Chestera była bardzo trudna. Doświadczenia nauczyły mnie, jak wystrzegać się kupowania akcji, która nie chce podążać za liderem grupy. Bez trudu ustaliłem, że nie tylko nie ma w środku kupowania, ale że w środku była sprzedaż. Pojawiły się inne symptomatyczne ostrzeżenia przed kupnem Chestera, choć potrzebowałem jedynie niespójnego zachowania rynkowego. To była znowu taśma, która mnie przechyliła i dlatego sprzedałem Chester krótko. Pewnego dnia, niedługo później, giełda otworzyła się szeroko. Później dowiedzieliśmy się oficjalnie, jako że insiders rzeczywiście go sprzedawali, doskonale wiedząc, że kondycja firmy nie była dobra. Powód, jak zwykle, został ujawniony po przerwie. Ale ostrzeżenie pojawiło się przed przerwą. Nie zwracam uwagi na przerwy, w których uważam na ostrzeżenia. Nie wiedziałem, o co chodzi z tym Chesterem, ani też nie przejmowałem się tym. Po prostu wiedziałem, że coś musi być nie tak. quot Dołączył do kwietnia 2009 Status: Członek 2 864 Postów Kolejny, który jest w grze, gdy widzisz dwie idealnie skorelowane pary. Au szedł dalej i osiągnął nowy poziom, ale Ucad nie odpowiedział, nie osiągając nowego maksimum. Więc musielibyśmy pójść krótko na ucad, aby skorzystać z tego oznakowania słabości. Jak się dostaniemy i czy są jakieś powody, aby nie brać tego handlu, gdzie zatrzymywać się i jak zarządzać handlem, i jak wyjść, będzie szczegółowo opisany w pliku PDF i omówiony dalej na czacie. . Załączony obraz (kliknij, aby powiększyć) Kolejny, który jest w grze, gdy widzisz dwie idealnie skorelowane pary. Au szedł dalej i osiągnął nowy poziom, ale Ucad nie odpowiedział, nie osiągając nowego maksimum. Więc musielibyśmy pójść krótko na ucad, aby skorzystać z tego oznakowania słabości. Jak się dostaniemy i czy są jakieś powody, aby nie brać tego handlu, gdzie zatrzymywać się i jak zarządzać handlem, i jak wyjść, będzie szczegółowo opisany w pliku PDF i omówiony dalej na czacie. . Uruchomiono dint handlowy. . Dołączył do lip 2017 Status: Członek 1,318 Posty Interesująca lektura Nasir skupiała się w zeszłym roku na podobnym podejściu, ale na znacznie mniejszym TF, 1M. Ogólnie obserwuję, jak cena zbliża się do kluczowych obszarów. Sprawdzanie zbierania górnego i dolnego odbywa się poprzez obserwowanie korelacji. Dużą różnicą jest to, że nie zbudowałem żadnego mechanicznego wyzwalacza quotyetquot. Nadal weryfikowane są wyniki, aby ostatecznie dopracować strategię z możliwymi mechanicznymi wyzwalaczami. Mój koszyk składa się z EURUSD, GBPUSD przy użyciu indeksu dolara i USDCHF jako przewodnika. Kilka podobnych przykładów można znaleźć w moim własnym temacie, który powstał około tygodnia temu. Chyba nie przestawaj podążać za swoim tematem, powodzenia Dołączył do grudnia 2017 Status: Członek 32 Posty Nasir, czy przeprowadziłeś backtest swojej strategii Widzę, że używasz MT4, który jest łatwy do zaprogramowania strategii i testu historycznego. Czy będziesz w stanie dostarczyć zrzuty ekranu testera MT4, jeśli to możliwe? Dołączył do kwietnia 2009 Status: Członek 2,864 Stanowiska Dobrze każdy handel jest przeciwny. Ale zależy to również od tego, jak się czyta trendy. Podkreśliłem obszar z prostą na mapie uchf, przyjmijmy, że Uchf dint zrobił nowy LL i mieliśmy długą konfigurację. Teraz jest to handel kontrujący lub handel trendami Wszystko zależy od definicji handlowców i sytuacji, w której się znajdujemy. P. W grze jest ustawienie w Uchf-Eu, zobaczmy. . Handel spowodował stratę. Kiedy rynki bardzo się cieszą, możemy ponieść pewne straty, ale jeśli skorzystasz z odrobiny dyskrecji, możesz uniknąć pewnych sygnałów, jak na przykład powyżej. Dlatego na początku ściśle przestrzegamy reguł tej metody, ale w miarę zdobywania doświadczenia możemy zacząć wprowadzać dyskrecję do obrotu, aby uzyskać lepsze wyniki. . Interesująca lektura Nasir skupiała się w zeszłym roku na podobnym podejściu, ale na znacznie mniejszym TF, 1M. Ogólnie obserwuję, jak cena zbliża się do kluczowych obszarów. Sprawdzanie zbierania górnego i dolnego odbywa się poprzez obserwowanie korelacji. Dużą różnicą jest to, że nie zbudowałem żadnego mechanicznego wyzwalacza quotyetquot. Nadal weryfikowane są wyniki, aby ostatecznie dopracować strategię z możliwymi mechanicznymi wyzwalaczami. Mój koszyk składa się z EURUSD, GBPUSD przy użyciu indeksu dolara i USDCHF jako przewodnika. Kilka podobnych przykładów można znaleźć w moim. Dzięki za kumpla z odsetkami. Będę również zaglądać do twojej nici, gdy otrzymasz czas. Próbowałem tej metody poniżej 1 godziny. Być może jednak w przyszłości będziemy próbować niższych ram czasowych po tym, jak grupa opanuje strategię i będzie gotowa na eksperymentowanie z nią. Strategia korelacji na rynku Forex Ta strategia korelacji na rynku Forex, której będziesz się tutaj uczyć, opiera się na działaniu znanym jako Korelacja walut. Zanim przejdę do zasad tej strategii korelacji walutowej, będę musiał wyjaśnić, jaka jest korelacja walutowa ze względu na te, które don8217 zna. CZYM JEST KORELACJA WALUTOWA Korelacja walutowa to zachowanie wykazywane przez niektóre pary walut, które poruszają się jednocześnie w tym samym kierunku lub w przeciwnych kierunkach: para walutowa wykazuje korelację dodatnią, gdy dwie lub więcej par walutowych poruszają się w tym samym kierunku kierunek w tym samym czasie. Na przykład EURUSD i GBPUSD robią to najczęściej. Kiedy kurs EURUSD będzie się zwiększał, zobaczysz również transakcję GBPUSD. korelacja ujemna występuje wtedy, gdy dwie lub więcej par walutowych handluje w przeciwnych kierunkach, a dobrym przykładem są EURUSD i USDCHF. Kiedy kurs EURUSD rośnie, widać, że USDCHF będzie spadać. Idą w przeciwnych kierunkach. Oto przykład pozytywnej korelacji między EURSUD i GBPUSD w Czterogodzinnym Przedziale czasowym i zanotuj zielone i czerwone strzałki, które zachodzą w tym samym czasie: tutaj jest przykład ujemnej korelacji między EURUSD a USD. Zwróć uwagę, że czerwona i zielona strzałka: kiedy idzie się w górę, druga spada, ta negatywna korelacja: JAK CELOWALNOŚĆ WALUTOWA POMAGA DOTYCZĄCEGO ZYSKUJESZ Zdarza się, że chciałbym wziąć transakcję kupna na EURUSD i jednocześnie wziąć udział w transakcji KUPUJ na USDCHF, nie zdając sobie sprawy, że te dwie waluty są ujemnie skorelowane8230 i zawsze mam ten problem: jeden handel na jednej parze walutowej przyniesie zyski, a drugi handel będzie nieopłacalny. READ MACD Divergence Forex Trading Strategy - naucz się handlować MACD Divergence Mój błąd w pełnym zrozumieniu korelacji walut pozostawia mnie w handlu, w którym nie powinienem był wziąć na pierwszym miejscu. ZASADY STRATEGII W FOREX CORRELATION Pary walutowe: Tylko dla dodatnich skorelowanych par walutowych, takich jak EURUSD i GBPUSD. Ramy czasowe: 15 minut i więcej, niższe ramy czasowe nie są naprawdę niezawodne. Dodatkowe informacje: Kiedy dwie pary skorelowane dodatnio wypadają z korelacji na wysokim poziomie wsparcia lub oporu, możemy spodziewać się odwrócenia. To odwrócenie może wynosić zaledwie 25 pipsów, ale częściej powoduje większe ruchy. Powinieneś więc obserwować takie konfiguracje, które mają miejsce wokół poziomów wsparcia i oporu. Teraz konfiguracja pokazana tutaj opiera się na poziomie wsparcia, więc jest to konfiguracja KUPUJ. Jeśli zdarzy się to na poziomie oporu, będzie to ustawienie SELL, dokładnie odwrotnie. Krok 1: Kurs EURUSD obniżył się nieznacznie, a GBPUSD tego nie zrobił. Krok 2: Poczekaj na powtórkę huśtawki dywergencji. Nie ma powtórnego testowania, więc ustawiliśmy zlecenie limitowe dla transakcji breakout. Krok 3: Wejście jest wyzwalane. Jeśli nie zrobiłeś tego, połóż stop loss przy ostatniej huśtawce niskiej. Krok 4: Narysuj kłamstwo na rozbieżnym huśtawce dla poziomów zysku. Don8217t zapomnij, aby zatrzymać swój postój, aby złamać. W tym przypadku ryzyko wynosiło 35 pipsów, więc można się przebić nawet przy 25-30 pipsach. Jak widać w tym przypadku wszystkie rozszerzenia fib zostały trafione z zyskiem 108 pipsów. Powiedzmy, że Bobby nie chciał utrzymać pozycji przez noc, więc wyszedł, kiedy cena zaczęła się konsolidować po silnym ruchu. Bobby zrobiłby 75 pipsów. Nie do zniesienia Bobby READ Bollinger Bands Strategia handlowa Forex Z 20 okresami Don8217t forge, aby podzielić się tą strategią handlu walutami walutowymi ze swoimi przyjaciółmi, klikając te przyciski udostępniania poniżej.

No comments:

Post a Comment